16 Eylül 2015 Çarşamba

Bayram indiriminden ne alınmalı?

Bayram indirimi gratiste basladi! 

Neler alabilirsiniz kendi görüşlerimle bir yazı hazırladım sizler icin. 

Gosh
Bu markanın kalem farlarına bakın derim ben bayılıyorum cok pigmentasyonlu ve waterproof ozellikteler. 

The Balm 
Olmazsa olmaz! Far paletlerine bakın kesinlikle, benim favorim nude tude. Bahama mama bronzer, far bazı, ve makyaj Bazina kesinlikle bakın! 

Maybelline 
Color Tattoo ları bilmeyen kalmamıştır herhalde, üretimi durduruldu fakat stokta kalmışsa görürseniz kapın derim. 

Loreal 
Truematch fondötenini cok seviyorum ben.

Max factor 

Her ne kadar katlanma bölgesinde birikme yapsada baz ile kurtarulabiliyor excess shimmer krem farlar.  Özellikle clump defy rimelle bakın 😍

Pastel 
Moonlight aydınlatıcı ve Kalıcı rujlari 

Real techniques
Core collection 
Starter set 
Allık, pudra fırçası 
Makyaj süngeri 

Ne yapiyoruuuuz içeri girince delirip herseyi sepete atmıyoruz (Attı) 😂 

Bir sonraki yazımda Görüşmek üzere ! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder