29 Temmuz 2015 Çarşamba

Deborah Liquid Gel Eyeliner


Herkese merhaba ! Yazmayalı çok oldu ne yazık ki ancak üniversite Sınavına hazırlandığım icin mazur görün  😓 Bugün şans eseri görüp aldığım Deborah' in yeni çıkardığı eyelinerlar hakkında görüşlerimi paylaşacağım 💃🏻 


Bende iki rengi var. Özellikle mavi olan yaz ayları için denizde falan cok kullanışlı. Waterproof' laaaar 💃🏻 başta cok beğendim, fakat daha sonra günün cok ilerleyen saatlerinde yada denizden çıktıktan sonra 'döküldügünü' farkettim. waterproof olduğu icin biraz zor çıkıyor bu arada temizlerken. Yapıları mat degil. Mavi olan cok az sim içeriyor. 


Üstteki tek kat sürülmüş, alttakiler de iki kat sürülmüş hali.

Dökülmesi  dışında cok severek kullanıyorum. Sadece denizde döküldü ki belki de gözümle oynamisimdir. Ama yine de fiyatına göre beğendiğim bir urun oldu. Fiyatı 10-15 civarıydı sanırım. Sürüşü de cok kolay olduğundan özellikle siyah olana elim sık sık gidiyor. 



Dökülme problemini sadece denizde en fazla 2 kez yaşadım. Ben yine de bi deneyin derim. En kisa zamanda Görüşmek üzere 💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder