25 Nisan 2015 Cumartesi

Dudak bakım rutinim

                           
   Herkese Yeniden Merhaba !

Bu gün çok hasta olmama rağmen buraya bayadır yazmadığımı farkedince bi uğrayayım dedim :D
Bu yazımda size her pazar bakımım da uyguladığım dudak bakım rutinimi ve küçük bir fikir paylaşıcam ;)


Benim kullandığım ürünler 'Lush ' Bubblegum lip scrub yani dudak peelingi diyebiliriz. Birde nivea' nın meşhur dudak kremi. Elbette istediğiniz dudak kremini kullanabilirsiniz ama ben nivea' nın çok daha iyi bir sonuç verdiğini düşünüyorum şu ana kadar kullandıklarıma göre. Lush ne yazık ki artık ülkemizde satılmıyor ben yurtdışından tanıdığım aracılığı ile getirtmiştim ancak e-bay , instagram satıcıları vb. aracılığı ile ulaşabilirsiniz. Bu tarz bir ürün yoksa elinizde almanıza da hiç gerek yok aslında, çünkü aynı işlemi vazelin ve bildiğimiz şeker ile de uygulayabilirsiniz :)


Bu bende ki lip scrub' ın yakın çekimi. İçinde dudaklarımızda ki ölü derilerden kurtulmamızı sağlayan küçük tanecikler var vs.  Şimdi de evde kendiniz lip scrub nasıl yapabilirsiniz ona geçelim 


Vazelin' i bir kaşık veya benzeri bir şey ile kabından biraz alın.



Daha sonra vazelin' i şekere bir güzel bastırın, bulayın, karıştırın baya. Ardından kendi lip scrub' ınızı elde etmiş oluyorsunuuuz. Sonra dudaklarınıza  sürüp bir güzel masaj yapın ve yıkayın. Daha sonra dudak kreminizi normalde sürdüğünüzden kat ve kat fazla sürüp 15 dk yada ne kadar daha fazla bekletebiliyorsanız bekletin. Zaten dudağınızın kremi güzelce emdiğini göreceksiniz. Fazla kremi de peçeteyle hafifçe alın ve bittii. Artık ruj sürerken o korkulu rüyamız olan çatlak dudaklardan kurtulmuş oluyoruuuuz. 


Tekrar Görüşmek Üzere !



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder