14 Nisan 2015 Salı

Maxfactor Clump Defy rimel

HERKESE MERHABA!

İlk yazım da yeni aldığım maxfactor'ün clump defy adlı rimelinden bahsetmek istiyorum.


Normalde maybelline'in maskarasını kullanırım hep (the falsies black drama) ama o bitmeye yaklaşınca ve bende yeni bir rimel denemek isteyince bunu almış bulundum, ama aslında aradığım böyle bir şey değildi, tamamen yanlışlık oldu. Ben waterproof bir rimel istedim watsons'da çalışan bayandan ama o bana water resistant vermiş... aralarında ki fark şöyle; waterproof kesinlikle su geçirmemeyi yani sudan etkilenmemeyi vaad ederken water resistant belli bir dereceye kadar su geçirmemeyi vaad ediyor. Benimde biraz acelem olduğundan hemen alıp çıktım. Eve geldiğimde denedim ve çoook beğendim fakat sonra ıslak ellerimle kirpiklerime dokununca aktı... Fırçası kirpikleri çok ayırmayack gibi görünsede çok güzel ayırıyor, yapıştırmıyor birbirine. Dolgunluk ve hacim de veriyor. 


Malum yaz ayları yaklaşıyor diye denizde havuzda sürebilmek için waterproof istemiştim, artık başka rimel bakacağız ne yapalım... Ama bu aksilik dışında  gerçekten çok sevdiğim bir rimel olacağa benziyor kendisi, benden söylemesi hiç fena değil yani :)



Fotoğrafın kalitesi biraz patates evet :D Kirpiklerimin de yamuk yumuk olduğuna bakmayın ne yazık ki ben kirpiklerimle istemeden oynuyorum, onları kırıyorum ve yamuluyorlar... Rimel ile alakası yok yani.  Fiyatı 34 tl civarıydı sanırım ( tam fiyatını hatırlamıyorum ama 30'dan aşağı değildi ).  Eğer rimel almayı düşünüyorsanız bence bi bakın derim :)

Görüşmek üzere!

1 yorum:

  1. Blogunu yeni keşfettim :)

    Bana da beklerim resimdefterimm.blogspot.com (◡‿◡✿)

    YanıtlaSil